- Звичайна ціна 63 900 ₴
- Звичайна ціна 22 900 ₴
- Звичайна ціна 11 900 ₴
- Звичайна ціна 12 900 ₴
- Звичайна ціна 12 900 ₴
- Звичайна ціна 12 900 ₴
- Звичайна ціна 8 700 ₴
- Звичайна ціна 9 900 ₴
- Звичайна ціна 11 500 ₴
- Звичайна ціна 32 600 ₴
- Звичайна ціна 32 600 ₴
- Звичайна ціна 48 900 ₴
- Звичайна ціна 55 900 ₴
- Звичайна ціна 25 900 ₴
- Звичайна ціна 9 900 ₴
- Звичайна ціна 8 900 ₴
- Звичайна ціна 9 900 ₴
- Звичайна ціна 21 900 ₴
- Звичайна ціна 25 900 ₴
- Звичайна ціна 46 900 ₴
- Звичайна ціна 20 900 ₴
- Звичайна ціна 20 500 ₴
- Звичайна ціна 30 900 ₴
- Звичайна ціна 26 800 ₴
- Звичайна ціна 11 500 ₴
- Звичайна ціна 46 900 ₴
- Звичайна ціна 46 900 ₴
- Звичайна ціна 94 600 ₴
- Звичайна ціна 20 700 ₴
- Звичайна ціна 38 900 ₴
- Звичайна ціна 55 900 ₴
- Звичайна ціна 49 900 ₴
- Звичайна ціна 31 900 ₴
- Звичайна ціна 31 900 ₴
- Звичайна ціна 31 900 ₴
- Звичайна ціна 12 800 ₴
- Звичайна ціна 12 800 ₴
- Звичайна ціна 32 900 ₴
- Звичайна ціна 11 900 ₴
- Звичайна ціна 11 900 ₴
- Звичайна ціна 9 500 ₴
- Звичайна ціна 9 500 ₴
- Звичайна ціна 12 500 ₴
- Звичайна ціна 12 900 ₴
- Звичайна ціна 19 400 ₴
- Звичайна ціна 25 700 ₴
- Звичайна ціна 11 900 ₴
Стоун-Айленд
Що об'єднує британських ультрас, письменника-романіста Джозефа Конрада і найбагатших реперів планети? Чому непримітний патч із трояндою вітрів перетворився на знак приналежності до преміум-сегменту? Як куртки для яхтингу склали конкуренцію кутюрним колекціям Valentino і Gucci? Щоб відповісти на всі ці запитання, варто дізнатися історію бренду Stone Island.
Все почалося з Массімо Ості — італійського дизайнера, fashion-революціонера і невиправного романтика. Саме він 1982 року для своєї компанії CP Company створив невелику колекцію курток із бавовняного брезенту Colombo of Gallarate.
Сьогодні практично все, що пов'язано з брендом, знаходиться в Італії. Головний офіс компанії розташований у Болоньї, виробництво — у Модені. Технологічні тканини, якими так славиться Stone Island в Україні та за кордоном, також мають італійське походження. Наприклад, унікальний матеріал Raso Gommato випускається на виробництві ITS-Artea в околицях Мілана, а парашутний шовк розробляли на фабриці в Комо.
Те, що біжить по хвилях: ДНК бренду
"Стон Айленд" міг стати ще одним із сотень марок повсякденного одягу, якби не особистість Массімо Ості та його абсолютна любов до природи, пригод і брутальних матеріалів. Ості ризикнув іти врозріз із модою, поставивши на чільне місце не всім зрозумілу філософію — саме це дало змогу одягу Stone Island існувати поза часом.
Ідея Ості була проста — створити одяг, такий же універсальний і практичний, як форма моряків. Справжні обладунки для сучасних лицарів, готових і до раптової пригоди на власній яхті, і до виживання після ядерного вибуху. За словами сина Ості Лоренцо, дизайнер ретельно вивчав військовий спецодяг — його надихали його функціональність і відмова від декору.
Вибираючи тканини для курток, Массімо цікавила здатність матеріалу "протистояти" стихіям. Його надихали морські подорожі та екстремальні випробування — центром колекції мала стати тканина, здатна стійко витримувати сонячні промені, дощ і бризки розбурханого океану. Згодом, крім практичності і "невбиваємості" одягу, дизайнери стали звертати увагу і на інші технології. Так у бренді з'явилися:
- Ice Jacket — теплостійка тканина, що змінює відтінок залежно від температури повітря.
- Oltre — глянсовий з одного боку нейлон, що не пропускає вологу і холод, але пропускає повітря.
- Kevlar — тканина, яку успішно використовували і космонавти, і гонщики, і військові. Фішкою "Стоун Айленда" стало поєднання параарамідного волокна з тонкою нейлоновою сіткою і поліуретановим шаром.
- Micro Reps — нейлон підвищеної щільності зі складним подвійним фарбуванням.
- Reflective Jacket — матеріал, що має світловідбивні властивості.
- Raso Gommato — оригінальний атлас із бавовни, покритий поліуретановим шаром.
- Tank Shield — поліефірні куртки, ламіновані зсередини, з максимально непомітними швами.
- Heat Reactive — бавовняна тканина з термостійким малюнком, який стає яскравішим від тепла тіла свого власника.
- Transformabili — лінійка мультифункціональних предметів гардероба. Наприклад, плащ-дощовик, натхненний німецькою армійською моделлю Zeltbahn перетворювався на намет.
Історія Stone Island: вітрильники, постапокаліпсис і ... навіть український слід!
У 2022 році бренд відзначив 40-річний ювілей, а його історія ідеально підходить для сценарію захопливого байопіку. Оскільки спочатку бренд "Стон Айленд" вважався лінійкою всередині CP Company, перші колекції (1982-1984) випускалися без номерів. Та й з'явилися прем'єрні моделі майже випадково. Працюючи над новою колекцією СР Company спільно з дизайнером Гвідо Пеллегріні, Массімо Ості зіткнувся з незвичайним матеріалом — брезентом Tella Stella з бавовни, пофарбованим у контрастні кольори з кожного боку. Тканина нагадала дизайнеру про роки, проведені на узбережжі Адріатики, де саме такий брезент застосовували колись для створення пляжних парасольок. Готові куртки настільки відрізнялися від звичної концепції СР Company, що було вирішено випустити їх окремою капсульною колекцією під назвою Stone Island.
До речі, саме словосполучення "Кам'яний острів" було запозичене з робіт британського романіста польського походження Джозефа Конрада. Він народився на території сучасної України, на околицях Бердичева, у селі Терехове, де сьогодні діє музей письменника. Слова "Stone" та "Island" найчастіше згадувалися в оповитих морською романтикою оповіданнях Конрада, а сам він пройшов шлях від простого матроса до капітана.
Успіх прийшов до бренду швидко — вже третю колекцію італійські модники зустрічали як довгоочікувану кінопрем'єру. Шаленому зростанню слави посприяли панінарі — модна міланська субкультура, якій люксовий одяг Stone Island припав до душі брутальним силуетом і "американізованою" назвою. І це, незважаючи на те, що сам Ості в одному з інтерв'ю називав свої творіння "одягом для морських прогулянок", жодним чином не пов'язаним з модою.
У 1993 році Массімо Ості покинув компанію, передавши кермо влади підприємцю Карлу Ріветті. Пост дизайнера перейшов до Морено Феррарі, який згодом створив дві легендарні моделі — Transformabili та Urban protection. Любов до військово-морських силуетів і грубих матеріалів прищепила йому тітка, яка шила форму для італійського ВМФ. Ріветті і Феррарі швидко стали ідеальною командою, а відправною точкою послужила їхня палка любов до уніформи. Так остаточно сформувалася концепція бренду — "екіпірування" для жителя мегаполісу, що захищає від вітру, шуму і навіть психологічної агресії. Так-так, куртки з нейлону Dynafill з лінійки Urban Protection оснащували величезними контейнерами, їх продавали в комплекті з масками, навушниками, ліхтариками та самокатами. Словом, у них було все, що необхідно для виживання у великому місті!
Вже в 1996 році місце головного дизайнера зайняв англієць Пол Харві, чия любов до технологічного одягу ідеально збіглася з айдентикою Stone Island. Гарві пропрацював у компанії понад 10 років, розробивши 24 колекції. Серед його головних нововведень:
- Formula Steel — груба змішана тканина канвас із додаванням нейлону та поліуретану.
- Oltre — тонкий і блискучий нейлон.
- Абсолютні хіти Pure Metal Shell Bronze і Pure Metal Shell Silver — матеріали зі 100% міді та сталі, об'єднані з текстильною основою.
- Біла тканина для курток Light Jacket, що відливає насиченою синявою, та ін.
Харві покинув бренд 2008 року, а йому на зміну прийшла вже ціла команда дизайнерів. У 1990-2000 рр. Stone Island отримав новий виток популярності, цього разу в Англії. Тут непромокальні теплі брендові речі користувалися шаленим успіхом у футбольних фанатів, а також зірок грайму. Цікаво, що через 20 років історія повторилася вже в США. Тут головними поціновувачами оригіналів Stone Island (як з нових колекцій, так і вінтажних) стали представники хіп-хоп-культури.
У кінці 2020 року Stone Island викупив італійський холдинг Moncler. Бренд продовжує розвиватися і швидко розширює асортимент, наприклад, на офіційному сайті Stone Island представлено вже не тільки одяг, а й взуття (кросівки і черевики, натхненні ретро-стилем).
Які речі та аксесуари можна купити в інтернет-магазині Domino?
Сьогодні в асортименті бренду — повсякденний міський одяг та аксесуари в новаторському дусі. У Domino можна купити худі та поло в стриманій колірній гамі, спортивні кофти та світшоти, штани, великий вибір головних уборів (шапки, панами, кепки). Це незамінні елементи casual-гардероба, розраховані не на один модний сезон. Окремою категорією завжди йдуть куртки Stone Island — справжній must have серед шанувальників бренду. Серед популярних моделей:
- легкі бавовняні куртки;
- вітронепроникні моделі з поліаміду;
- комфортні куртки з ідеальною посадкою з поліестеру та еластану тощо.
Брендові речі від Stone Island на Domino часто перегукуються з архівними моделями — дизайнери люблять звертатися до спадщини компанії. Прямі силуети, акцент на функціональності, велика кількість монохромних моделей — все це робить одяг з "розою вітрів" нестаріючою класикою для всіх, хто молодий душею. Купити речі Stone Island у Києві та Одесі за найкращою в Україні ціною можна в бутіках Domino, а також в інтернет-магазині зі швидкою та надійною доставкою по всій країні.