JavaScript seems to be disabled in your browser. For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser.
FAQ
- Інтернет-магазин Domino
- Поширені питання
Чи обов'язкова реєстрація на сайті для покупки?
Здійснити покупку можна без реєстрації, використовуйте опцію «Купити в 1 клік». Достатньо ввести ваш номер телефону у вікні, що спливає, і наш стиліст зв'яжеться з вами для уточнення деталей замовлення.
Як відновити пароль?
Перейдіть на сторінку Вхід і натисніть кнопку «Забули пароль?». Введіть адресу електронної пошти, яку ви використовували під час реєстрації. Натисніть кнопку «Скинути пароль».
На вашу адресу буде надіслано листа з інструкціями.
Які види оплати доступні в інтернет-магазині?
Оплата онлайн
Для оплати онлайн – оберіть при оформленні замовлення спосіб оплати: Оплата онлайн. Після підтвердження замовлення ви потрапите на сайт платіжної системи, де потрібно буде ввести реквізити платіжної картки та пройти верифікацію.
Готівкою / Карткою
Купівлю можна сплатити готівкою (якщо сума замовлення не перевищує 50 000 грн) або карткою при доставці замовлення на поштове відділення, кур'єром або самовивезенням.
(зверніть увагу: при доставці замовлення оператором Нова пошта, стягується комісія за післяплату 2% + 20 грн)
Банківським переводом
На вказаний e-mail буде надіслано рахунок, сплатити який ви зможете у відділенні будь-якого банку. Як тільки відбудеться підтвердження оплати товару (від 12 до 24 годин), ваше замовлення відправиться на доставку, а наш менеджер зв'яжеться та уточнить усі деталі.
Як здійснюється доставка придбаного в інтернет-магазині?
Доставка товарів, придбаних в онлайн-магазині domino.ua, здійснюється безкоштовно по всій території України кур'єром до дверей або на відділення Нової Пошти, окрім тимчасово окупованих територій.
Фірмова доставка DOMINO
У містах Київ та Одеса, а також на відстані до 20 кілометрів від них, доставка замовлень здійснюється нашим кур'єром. Доставка проводиться на наступний день після підтвердження замовлення з 10:00 до 20:00.
Якщо Ви сумніваєтеся в розмірі, кольорі чи фасоны, ви можете замовити декілька варіантів. Приміряйте прямо при кур'єрі та оберіть те, що найкраще підійде.
Якщо Ви прагнете вдосконалити свій стиль, наш стиліст допоможе підібрати варіанти образів, аксесуарів та запропонувати нові рішення.
Доставка по Україні кур'єрськими службами до дверей
Доставка по Україні кур'єрськими службами здійснюється безкоштовно.
Термін доставки 1-3 дні після підтвердження замовлення.
Доставка можлива на відділення або кур'єром Нової Пошти за адресою (якщо сума замовлення не перевищує 50 000 грн).
Доставка по Україні кур'єрськими службами на відділення Нової Пошти
Ми доставляємо замовлення в ті місця, де є відділення «Нова Пошта». Доставка замовлень здійснюється компанією «Нова Пошта» від 1 до 5 днів з моменту оформлення замовлення. Замовлення прийняті до 16:00 відправляються того ж самого дня. Всі замовлення, що прийняті після 16:00 відправляються на наступний день після підтвердження замовлення. Після відправки ви отримаєте ТТН, за яким зможете відстежити посилку на сайті чи в мобільному додатку «Нова Пошта».
Обов'язково перевірте упаковку на пошкодження при отриманні. Якщо є ознаки пошкодження або порушення цілісності, не приймайте посилку. Складіть акт про повернення та негайно повідомте нам про це, звернувшись до нашого онлайн-консультанта за номером 0 800 33 00 40 або в месенджері.
Якщо після відкриття упаковки ви помітили, що товар не відповідає замовленому на сайті domino.ua, зв'яжіться з нами. Наш онлайн-консультант надасть вам всю необхідну інформацію про процедуру повернення.
Самовивіз
Ви можете забрати своє замовлення особисто в одному з наших бутиків DOMINO. При замовленні через інтернет оберіть опцію "Самовивіз" і вибрані товари будуть готові до отримання на наступний день у бутиках Києва чи Одеси.
Що робити, якщо не підійшов розмір або модель?
Якщо вам не підійшов розмір чи модель, можна легко обміняти чи повернути товар протягом 14 днів з моменту оформлення покупки.
Для обміну необхідно спочатку оформити повернення попереднього товару.
Докладніше дивіться у розділі «Обмін та Повернення».
Як отримати гроші за повернутий товар?
Спосіб повернення коштів відповідає способу оплати.
Покупець має відправити на ел. адресу [email protected] лист з темою «Повернення» та вкладеним файлом із заповненою заявою на повернення. (Бланк заяви) Звертаємо вашу увагу на те, що реквізити мають бути на ім'я замовника. Термін перерахування коштів становить 10 банківських днів. Термін зарахування коштів на розрахунковий рахунок покупця залежить від внутрішнього регламенту банку-одержувача.
Заява – обов'язкова умова повернення.
При поверненні коштів поштовим переказом, у заяві необхідно вказувати дійсні прізвище, ім'я та по батькові. В іншому випадку відділення зв'язку буде змушене відмовити вам у видачі переказу.
Який товар не підлягає поверненню?
Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено ухвалою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994р. (парфумерно-косметичні вироби, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, білизна натільна, постільна білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці тощо).
Чи захищені мої особисті дані?
Ми приділяємо велике значення охороні наданих Вами даних. Наша політика конфіденційності ґрунтується на вимогах Загального регламенту захисту персональних даних Європейського Союзу (GDPR). Більше інформації ви знайдете ознайомившись з Політикою конфіденційності.