Відділ обслуговування клієнтів

Дана Угода користувача (далі Угода) визначає принципи взаємодії сторін при користуванні сайту DOMINO, який є платформою для розміщення інформації про товар, послуги, умови продажу та доставки, взаємодії з інтернет-магазином, що знаходиться за адресою в мережі інтернет https://domino.ua (далі Сайт). Всі матеріали, що знаходяться на Сайті - інтелектуальна власність, що охороняється відповідно до Закону України «Про авторське право та суміжні права», включаючи, але не обмежуючись: текстові, графічні, образотворчі, аудіовізуальні, фотографічні матеріали; торговельні марки, логотипи; інтерфейси користувача, програмні продукти, структура Сайту.
Продавець/Продавці – суб'єкт підприємницької діяльності, який здійснює продаж товару у роздріб, використовуючи торговий майданчик DOMINO, який є власником чи іншою уповноваженою особою.

1. Реєстрація. Профіль користувача
1.1. Користувачем може бути фізична особа, яка є повністю дієздатною, зацікавленою у замовленні та придбанні товару для особистого некомерційного використання.
1.2. Для здійснення покупок відвідувачу необхідно пройти реєстрацію на сайті: заповнити реєстраційну форму. Або провести швидку покупку – «Купити в 1 клік».
1.3. Реєструючись, Користувач погоджується з умовами взаємодії, викладеними в цій Угоді та на сторінках Сайту. Користувач гарантує, що вказані ним дані (ПІБ, мобільний телефон, e-mail та ін.) дійсні та правдиві. Користувач погоджується на передачу Адміністрації Сайту своїх персональних даних, їх обробку, зберігання, передачу та використання, у тому числі третім особам, які залучаються до виконання замовлень.
1.4. Оформляючи замовлення, Користувач підтверджує свою згоду з усіма умовами здійснення покупок за допомогою Сайту та принципами взаємодії, викладеними у цій Угоді та на сторінках Сайту.
1.5. Для здійснення окремих дій (як Швидка покупка, Повернення коштів за повернутий товар тощо) від Користувача може знадобитися вчинення додаткових дій та/або надання додаткових даних.

2. Умови придбання
2.1. Інформація про Продавця (реквізити суб'єкта господарювання) зазначається у супровідних документах, що підтверджують факт передачі товару Покупцю.
2.2. Дані про конкретний товар та його вартість зазначаються на сторінці товару на Сайті. Адміністрація Сайту докладає максимально зусиль для надання найточнішої інформації про товар. Але з технічних причин не виключено ситуації, коли інформація може містити неточності або виглядати неповною. Для повноти відображення інформації Адміністрація Сайту має право виправляти помилки, змінювати чи оновлювати інформацію про товар у будь-який час.
2.3. З урахуванням специфіки візуального відображення товарів на екранах електронних пристроїв, деякі кольори можуть відрізнятися від кольору фактичних зразків.
2.4. Покупка будь-яких товарів на цьому веб-сайті вимагає вашої явної згоди з умовами придбання. Користувач не може сплатити за покупку без передбаченої згоди та прийняття умов, які визначені нижче.
2.5. Користувач зобов'язаний дотримуватися усіх правил та обмежень, визначених на цьому веб-сайті, що стосуються оформлення замовлення, оплати та доставки товарів.
2.6. Оплата за придбані товари здійснюється відповідно до визначених цін та способів оплати. Користувач повинен ознайомитися з умовами оплати перед здійсненням транзакції.
2.7. Адміністрація веб-сайту залишає за собою право внесення змін у ці умови в будь-який час без попереднього повідомлення. Зазначте, що користувач не може сплатити за покупку без згоди з оновленими умовами.

3. Порядок оформлення замовлення
3.1. Для оформлення замовлення Користувач вибирає товар, додає до Кошика та надсилає заявку.
3.2. Оформляючи та відправляючи замовлення до виконання, Покупець підтверджує, що він погоджується з усіма умовами придбання цього товару, викладеними в Угоді, розділах Сайту, картці товару. Він ознайомлений з інформацією про товар, умовами гарантії, доставки, оплати, повернення та т.і. в обсязі, достатньому для здійснення покупки. Покупець гарантує, що товар замовляється (придбається) ним виключно для особистого (не комерційного) використання.
3.3. Замовлення вважається прийнятим до виконання, а договір купівлі-продажу між Покупцем та Продавцем – укладеним після отримання Покупцем повідомлення на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації (або іншим способом), з підтвердженням факту прийняття замовлення.
3.4. Продавець може відхилити замовлення у разі фактичної відсутності товару на складі шляхом повідомлення Покупця на електронну пошту (або в інший спосіб). У цьому випадку права та обов'язки сторін, пов'язані з продажем, доставкою та передачею замовлення Покупцеві та його оплату, припиняються, а вартість товару, сплачена Покупцем банківською карткою онлайн, повертається на картку, з якою було здійснено оплату.

4. Ціна та умови оплати
4.1. Ціна товару вказується в українських гривнях, визначається з урахуванням податкового статусу Продавця та може включати чи не включати вартість доставки.
4.2. Продавець має право в односторонньому порядку без попередження змінювати ціну товарів, що пропонуються до покупки. Зміна ціни не допускається після того, як замовлення було прийняте Продавцем до виконання, а Покупець отримав відповідне повідомлення.
4.3. Доступні Покупцям способи оплати товарів можуть залежати від технічних можливостей та комерційних домовленостей Адміністрації з фінансовими партнерами Сайту.
4.4. У разі виявлення зловживань з боку Покупця правами, наданими йому як споживачеві законодавством України та цією Угодою (замовлення товарів в обсягах, що перевищують розумні потреби споживача, відсоток скасування, відмов, повернень перевищує нормальний), Адміністрація має право обмежити Покупця у способах оплати товару та вимагати передоплату банківською карткою в момент оформлення замовлення.
4.5. Товар на момент його передачі має бути повністю оплачений.

5. Доставка товару
5.1. Доставка здійснюється по всій території України, за винятком тимчасово окупованих територій.
5.2. При оформленні замовлення Покупець може самостійно вибрати вид доставки із варіантів запропонованих на Сайті.
5.3. Послуга доставки вважається наданою у момент отримання замовлення Покупцем.
5.4. Замовлення вважається виконаним на момент його фактичної передачі Покупцю під підпис.
5.5. Право власності на товар та пов'язані з ним ризики переходять від Продавця до Покупця у момент передачі товару. Підтвердженням переходу права власності на товар є підпис Покупця у накладній (квитанції, реєстрі доставки тощо), наданих Продавцем, службою доставки або кур'єром.

6. Гарантійні умови
6.1. На товари, придбані через Сайт, надається гарантія відповідно до чинного законодавства України щодо захисту прав споживача та залежно від сервісної політики Продавця (виробника).
6.2. Гарантійним випадком є виявлення Покупцем недоліків/суттєвих недоліків товару у момент отримання замовлення (механічні пошкодження, некомплектність, дефект та ін.) або під час експлуатації товару протягом встановленого терміну гарантії.
6.3. Строк гарантії обчислюється з дня придбання товару, який зазначається у відповідному документі (квитанція, чек, гарантійний талон та ін.), якщо інше не встановлене законодавством.
6.4. Загальні гарантійні зобов'язання Продавця:
6.4.1. Забезпечення безкоштовного ремонту товару
6.4.2. За неможливості ремонту – заміна товару.
6.4.3. За неможливості здійснити таку заміну – виплата компенсації за повернутий товар.

7. Повернення товару
7.1. У разі, якщо товар не відповідає очікуванням Покупця, він має право повернути товар протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту оформлення покупки за умови дотримання умов, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів».
7.2. При поверненні товару Покупець зобов'язаний заповнити заявку на повернення (бланк повернення), вказавши найменування та кількість товару, об'єктивні причини повернення, а також запакувати товар в оригінальну упаковку, зберігши вид товару в упаковці. Необхідно додатково упаковувати товар таким чином, щоб уберегти товар, оригінальну упаковку від можливих пошкоджень при доставці. Продавець має право відмовити у прийманні товару, що повертається, якщо він був запакований не належним чином, внаслідок чого на товарі (індивідуальній упаковці) залишилися сліди та/або ушкодження (в т.ч. такі, що виникають при його транспортуванні (подряпини, вм'ятини, нанесення маркування тощо)) – як товар, товарний вигляд якого не збережений Покупцем.
7.3. Продавець має право не приймати товар, який був відправлений на умовах післяплати або оплати за доставку.
7.4. Особливості повернення товару неналежної якості (із суттєвими вадами):
7.4.1. Покупець має право відмовитись від отримання товару при виявленні ним невідповідності/недоліків у момент його отримання.
7.4.2. Повернення Покупцем товару, неналежну якість якого виявлено після отримання (в процесі експлуатації) протягом гарантійного строку, відбувається в порядку, встановленому законодавством України та/або зазначеним Продавцем при наданні інформації про товар, а також у документах, що супроводжують товар.
7.4.3. Вимоги Покупця щодо повернення товару неналежної якості з компенсацією його вартості задовольняються за умови дотримання Покупцем порядку та умов взаємодії сторін при настанні гарантійного випадку: звернення із заявою у передбачений строк та спосіб, надання всіх передбачених документів, у т.ч. гарантійного талону, надання реквізитів банківського (карткового) рахунку для нарахування компенсації та інших.
7.4.4. Договір купівлі-продажу вважається розірваним, а товар неналежної якості – повернутим у день фактичного отримання такого товару за умови надання всіх передбачених документів.
7.4.5. Продавець має право відмовитись від прийому товару, відправленого Покупцем без надання передбачених документів.
7.4.6. У разі не надання Покупцем усіх необхідних документів протягом 1 (одного) місяця, зобов'язання Продавця щодо зберігання такого товару припиняються, і він має право розпорядитися товаром на власний розсуд. Продавець не зобов'язаний проводити зворотне відправлення, заявка на який не оформлена належним чином.
7.4.7. Вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо з’ясується, що дефекти товару виникли внаслідок порушення Покупцем умов використання товару, умов його зберігання або умов повернення.

8. Компенсація вартості поверненого товару
8.1. Кошти повертаються Покупцеві після отримання товару та обробки Продавцем належним чином заповненої Покупцем заяви на повернення.
8.2. Строк та спосіб повернення Покупцю коштів визначається Продавцем відповідно до чинного законодавства.

9. Програми лояльності. Маркетингові заходи
9.1. Адміністрація може пропонувати Покупцям участь у програмах лояльності та забезпечувати учасникам програм спеціальні умови. Програма лояльності може не поширюватися на замовлення та придбання окремих товарів.
9.2. Адміністрація може проводити різні заходи (активності) для підтримки проінформованості Покупців щодо Сайту та товару, що пропонуються через Сайт.

10. Клієнтська підтримка
10.1. Адміністрація та Покупець підтримують зв'язок за допомогою електронної пошти, телефонного зв'язку (SMS), Viber, мобільних додатків, оголошень та/або повідомлень.
10.2. Якщо Покупець бажає відмовитися від інформаційних повідомлень Продавця, він може звернутися до служби підтримки або самостійно.

11. Політика конфіденційності сайту
11.1. Адміністрація Сайту зобов'язується зберігати Вашу конфіденційність в Інтернеті. Ми приділяємо велике значення охороні наданих вами даних. Наша політика конфіденційності ґрунтується на вимогах Загального регламенту захисту персональних даних Європейського Союзу (GDPR). Також, Ви можете настроїти прийом або блокування файлів cookie у браузері самостійно. Неможливість приймати cookie може обмежити працездатність Сайту.
11.2. На Сайті використовуються сторонні інтернет-сервіси, які здійснюють незалежний від нас збір інформації: Google Analytics, Facebook.com та ін. Зібрані ними дані можуть надаватися іншим службам усередині цих організацій, вони можуть використовувати дані для персоналізації реклами власної рекламної мережі. Ви можете прочитати угоди цих організацій на їхніх сайтах. Там Ви можете відмовитися від збору ними персональних даних. Адміністрація не передає персональні дані іншим організаціям та службам, не зазначеним у цій політиці конфіденційності. Виняток становить лише передача інформації за законних вимог державних органів уповноважених здійснювати дані дії.
11.3. Наш Сайт може містити посилання на інші сайти, які не керуються нами. Ми не відповідаємо за їх зміст. Ми рекомендуємо Вам ознайомитися з політикою конфіденційності кожного сайту, який Ви відвідуєте, якщо вона є.
11.4. Адміністрація може оновлювати політику конфіденційності. Ми повідомляємо про будь-які зміни, розмістивши нову політику конфіденційності на цій сторінці. Ми відстежуємо зміни законодавства щодо персональних даних у Європейському Союзі та в Україні.
11.5. Якщо Ви не погоджуєтесь з даною політикою конфіденційності, то Ви не можете користуватися послугами Сайту, у цьому випадку Ви повинні утриматися від відвідування Сайту.

12. Заключні положення
12.1. Адміністрація має право без попереднього повідомлення вносити зміни до тексту цієї Угоди. Зміни набирають чинності після їхньої публікації.
12.2. Зареєструвавшись на Сайті, Покупець дає свою згоду на отримання оновленої інформації, інформаційних бюлетенів з останніми новинами, новими надходженнями, спеціальними пропозиціями та оголошеннями про продаж через будь-які способи зв'язку, включаючи електронні повідомлення (e-mail), SMS, Viber, Push-сповіщення .
12.3. Покупець несе відповідальність за правдивість та достовірність інформації, яку повідомляє Адміністрації, що міститься в його відгуках/коментарах, і може бути притягнутий до відповідальності за надання та/або розповсюдження недостовірної інформації, інформації образливого змісту та/або порушуючої права та інтереси третіх осіб, що охороняються законом, незалежно від того, чи є вони користувачами Сайту, чи ні.
12.4. Якщо Покупець бажає припинити купувати на Сайті та видалити свій профіль, йому необхідно звернутись із цим запитом до служби підтримки.
12.5. У разі порушення умов цієї Угоди (в т.ч. замовлення товару для комерційної (підприємницької) діяльності (подальшого продажу)), Покупець повинен компенсувати Продавцю збитки, пов'язані з цими порушеннями.
12.6. Адміністрація залишає за собою право блокувати Покупця (позбавляти його можливості замовляти та купувати товари). Звертатися до правоохоронних органів та передавати їм дані такого Покупця у випадку, якщо будь-які дії Покупця, на думку Адміністрації, мають ознаки зловживання, шахрайства та/або можуть завдати шкоди інтересам інших Покупців та/або третіх осіб.

Редакція Угоди діє з 07.06.2023р.

Купити в 1 клік
Наш консультант передзвонить Вам та уточнить деталі
Купити
Купити в 1 клік
Підтвердити замовлення