- Звичайна ціна 32 700 ₴
- Звичайна ціна 162 500 ₴
- Звичайна ціна 222 900 ₴
- Звичайна ціна 28 900 ₴
- Звичайна ціна 103 400 ₴
- Звичайна ціна 90 900 ₴
- Звичайна ціна 181 900 ₴
- Звичайна ціна 97 900 ₴
- Звичайна ціна 212 900 ₴
- Звичайна ціна 262 500 ₴
- Звичайна ціна 223 500 ₴
- Звичайна ціна 69 900 ₴
- Звичайна ціна 69 900 ₴
- Звичайна ціна 69 900 ₴
- Звичайна ціна 229 900 ₴
- Звичайна ціна 123 900 ₴
- Звичайна ціна 25 900 ₴
- Звичайна ціна 28 900 ₴
- Звичайна ціна 28 900 ₴
- Звичайна ціна 28 900 ₴
- Звичайна ціна 188 900 ₴
- Звичайна ціна 118 800 ₴
- Звичайна ціна 118 800 ₴
- Звичайна ціна 110 900 ₴
- Звичайна ціна 204 800 ₴
- Звичайна ціна 223 500 ₴
- Звичайна ціна 223 500 ₴
- Звичайна ціна 223 500 ₴
- Звичайна ціна 32 700 ₴
- Звичайна ціна 32 700 ₴
- Звичайна ціна 58 900 ₴
- Звичайна ціна 141 800 ₴
- Звичайна ціна 72 500 ₴
- Звичайна ціна 32 600 ₴
- Звичайна ціна 130 900 ₴
- Звичайна ціна 95 900 ₴
- Звичайна ціна 262 500 ₴
- Звичайна ціна 83 700 ₴
- Звичайна ціна 180 400 ₴
- Звичайна ціна 32 900 ₴
- Звичайна ціна 23 500 ₴
- Звичайна ціна 23 500 ₴
- Звичайна ціна 228 800 ₴
Про бренд Loro Piana
Люксовий італійський бренд Loro Piana ("Лоро Піано") має понад 200-річну історію. Сьогодні ця торгова марка, сходження якої почалося зі скромної сільської сімейної мануфактури, що торгувала вовною, є символом розкоші та виняткової якості.
До розвитку імперії доклали руку шість поколінь сім'ї Лоро Піано. Міжнародне визнання торгова марка, зареєстрована 1924 року Франко Лора Піано, отримала після Другої світової війни. З 1990-х років бренд почав випуск власних колекцій одягу та аксесуарів і посів гідне місце у світі високої моди.
Штаб-квартира Loro Piana розташовується в італійському місті Куарона. Компанія володіє власними фабриками і лабораторіями, розташованими в Італії, США, Монголії. У 2000 році Loro Piana затвердила премію за найякіснішу і найтоншу шерсть. У 2013 році 80% активів італійського модного дому викупив французький конгломерат LVMN.
Купити "Лоро Піано" сьогодні можна не тільки в ексклюзивних монобрендових європейських бутиках у найбільших містах світу, а й в інтернет-магазині Domino: ми є офіційним партнером торговельної марки і забезпечуємо доставку брендового одягу по всій Україні.
ДНК бренду: філософія перфекціонізму
Зацикленість на якості - запорука успіху Loro Piana протягом усього існування компанії. Італійський виробник створює одяг "на століття" для тих, хто цінує перфекціонізм і не терпить компромісів у питаннях якості. "Loro Piana - маніяк якості" - так характеризує бренд його віце-президент П'єр Луїджі.
Мода від "Лоро Піано" - це "тиха" розкіш, яку створюють не для того, щоб демонструвати добробут, а для комфорту, тепла і задоволення від процесу носіння. Компанія дотримується девізу "Бути в курсі, а не на виду".
При виробництві текстилю та одягу в Loro Piana використовують найціннішу та найрідкіснішу сировину, яку тільки можна отримати: вовну австралійських і новозеландських мериносових овець, монгольський кашемір, бебі-кашемір, вовну вікуній, волокна лотоса, а також першокласний льон та бавовну. Надалі з нього отримують ексклюзивні тканини, найвідоміші з яких - Gift of kings і Lotus flower. При цьому італійський лейбл не стоїть на місці й постійно впроваджує інновації, які дають змогу створювати унікальні натуральні тканини з поліпшеними характеристиками, наприклад, Storm system з водонепроникною молекулярною мембраною.
Історія бренду: 200 років виняткової майстерності
Офіційне заснування компанії Ing. Loro Piana & C - визнаного експерта в сегменті кашемірового одягу люкс-класу, відбулося 1924 року, коли П'єтро Лоро Піана зареєстрував сімейний бізнес. На той момент заповзятлива сім'я Loro Piana вже володіла двома вовняними фабриками. Перші кроки майбутньої легенди кашеміру було зроблено, вочевидь, ще в XVII столітті, оскільки існують документальні згадки про сімейний бізнес Loro Piana, датовані 1800 роком.
Протягом двох десятків років, з 20 по 40-ті роки ХХ століття, високоякісну фабричну вовну та ексклюзивний кашемір Loro Piana успішно продавали по всій Італії, матеріал користувався високим попитом у місцевих виробників модного одягу. Управлінням бізнесу в той час займався племінник П'єтро Франко Лоро Піано. У 1940-х роках бренд Loro Piana завдяки винятковій якості пряжі та текстилю здобув популярність далеко за межами Італії. Клієнтами компанії стали відомі модні будинки, включно з Armani, Yves Saint-Laurent тощо. Водночас італійський виробник текстилю пробував свої сили і в інших напрямках, до преміальної пряжі та тканин додалися шарфи та пледи власного виробництва, які виготовлялися в одиничних екземплярах.
У 1970-х роках кермо влади компанією перейшло до синів П'єтро - Серджіо і П'єра. Тандем двох братів, один з яких контролював виробничі процеси, а другий зайнявся пошуком ексклюзивної сировини по всьому світу, виявився вельми успішним. Щедрі інвестиції в сировину і виробництво (брати повністю оновили обладнання), а також жорсткий контроль усіх процесів дали змогу Loro Piana стати світовим лідером на ринку преміальних вовняних тканин. Перш ніж вирушити на виробничу фабрику, зібране волокно проходить ретельну перевірку в лабораторії, де сировину оцінюють за сотнями стандартів - ось один із головних чинників, що пояснює високу ціну "Лоро Піано".
Новий етап розвитку італійської компанії припав на 1992 рік. З нагоди Олімпійських ігор, що проходили в Барселоні, Loro Piana, яка вже неодноразово ставала спонсором заходів з кінного спорту, створила куртку Horsey для збірної Італії. Елегантна, практична і зручна дизайнерська куртка викликала фурор у світі моди і надихнула компанію на створення власних колекцій одягу. Уже за рік брендові речі Loro Piana з'явилися в елітних модних бутиках, і до 2008 року доходи від продажу одягу та аксесуарів склали ¾ всіх доходів компанії, перевищивши прибуток від поставок текстилю.
Loro Piana оригінал - це дорогі ексклюзивні речі люксового сегмента. Вартість фірмового шарфа або шапки становить $200-300, ціни на куртки і пальта можуть обчислюватися десятками тисяч євро.
.У 2013 році відбулося злиття модного будинку Loro Piana і групи LVMN, що належить Бернару Арно, який також є шанувальником високоякісного брендового одягу італійського виробника. За 2 млрд євро французький бізнесмен викупив 80% акцій кашемірового luxury-бренду, залишивши на чолі компанії представника сім'ї - П'єра Луїджі Лоро П'яна.
Що купити в "Доміно"?
Асортимент модного будинку, що працює тільки з першокласними матеріалами, величезний: під лейблом Loro Piana купити можна сотні найменувань жіночого, чоловічого та дитячого одягу, а також взуття та аксесуари. Кожна лінія розробляється окремою командою, що включає до 70 фахівців, а нові колекції виходять кожен сезон.
Каталог "Лоро Піано" включає практично все необхідне, щоб скласти повсякденний, робочий і спортивний гардероб респектабельного чоловіка й елегантної жінки:
- ділові костюми;
- спортивні костюми;
- шовкові та лляні блузи;
- сукні з трикотажу, бавовни, льону та шовку;
- бавовняні та лляні чоловічі сорочки;
- фірмові футболки з бавовни та шовку;
- гольфи, кардигани та джемпери з кашеміру;
- жилети з вовни та пуху;
- джинси;
- куртки, пальта, тренчі, парки, пуховики, шуби та дублянки;
- ексклюзивні шарфи з кашеміру;
- лофери, сліпери, сандалі, шльопанці, черевики та чоботи зі шкіри, замші, нубуку та хутра;
- кашемірові шапочки на зиму та літні капелюхи із соломки;
- шкіряні ремені.
Придбати оригінальні брендові речі від Loro Piana на Domino можна в один клік: інтернет магазин пропонує скористатися фільтрами, щоб налаштувати пошук за категоріями, розміром, діапазоном цін і навіть кольором. Заходьте на сайт, відстежуйте нові надходження і поповнюйте свій гардероб. Вибрати, приміряти та купити справжні вироби Loro Piana можна також у Києві та Одесі в наших бутиках.