- Звичайна ціна 52 500 ₴
- Звичайна ціна 62 600 ₴
- Звичайна ціна 50 400 ₴
- Звичайна ціна 64 500 ₴
- Звичайна ціна 64 500 ₴
- Звичайна ціна 48 900 ₴
- Звичайна ціна 30 500 ₴
- Звичайна ціна 33 900 ₴
- Звичайна ціна 50 900 ₴
- Звичайна ціна 68 900 ₴
- Звичайна ціна 43 900 ₴
- Звичайна ціна 57 600 ₴
- Звичайна ціна 47 900 ₴
- Звичайна ціна 43 900 ₴
- Звичайна ціна 40 800 ₴
- Звичайна ціна 47 900 ₴
Висока якість ручного виробництва
Chopard було засновано 1860 року в Швейцарії, місті Сонвільє, і починав свій шлях зі створення високоякісних і точних кишенькових годинників. Але з часом бренд розширив свої можливості з асортиментом і став виробляти ювелірні вироби, аксесуари та сонцезахисні окуляри. На сьогодні Chopard є одним із провідних будинків моди, що добре відомий своїм годинниковим і ювелірним мистецтвом. Кароліна Шойфеле і Карл-Фрідріх керують модним будинком, що знаходиться в Женеві, ще з 1963 року, що свідчить про стабільність бренду протягом довгих років.
Чим особлива фірма Chopard?
Оскільки фірма входить до переліку топових престижних брендів годинникового та ювелірного мистецтва, частина її філософії полягає в інноваційних технологіях поряд із високою якістю рідкісних матеріалів і ручною роботою. Бренд є першопрохідцем у використанні виключно етичного золота у своїх моделях. Як ключі для своїх моделей, колекція Chopard представляє майстерність і елегантність, а також об'єднання традицій з сучасними дизайнерськими елементами.
Що важливо, активна підтримка кіноіндустрії з боку бренду — Chopard є офіційним партнером Каннського кінофестивалю. Також робить свій внесок у благодійність, підтримуючи різноманітні ініціативи, допомагаючи зробити наш світ кращим, не лише бездоганними аксесуарами, а й добрими справами.
Аксесуари, які представляє бутик Chopard, обирають ті, хто цінує витончений смак у поєднанні з індивідуальністю. Відмінною рисою бренду є висока ювелірна робота: прикраси, що мають вишуканий дизайн із дорогоцінним камінням, можуть бути єдиними у своєму роді.
Має знакові колекції, як-от:
- ретро годинник Mille Miglia;
- аксесуари з мінімалістичним дизайном Ice Cube;
- Happy Diamonds — рухомі діаманти в годинниках і прикрасах.
Також бренд спеціалізується на виробництві парфумів, окулярів і високих ювелірних виробів. Кожен елемент продукції Chopard відображає новаторство в поєднанні зі спадщиною, що підкреслює унікальність і статусність цього бренду класу люкс.
Понад столітній шлях
Свій початок історія бере в 1860х роках, коли в місті Сонвільє, Швейцарія 24 річний Луї Шопар відкриває свою майстерню зі складання годинників. З першого етапу заснування в Chopard було закладено такі цінності, як-от увага до деталей, ретельна обробка і точні механізми.
Хронометри, які виробляв Шопард, мали найвищу якість, завдяки чому бренд згодом став основним постачальником для залізниць Швейцарії та вийшов на міжнародний ринок, стаючи дедалі впізнаванішим.
- 1915 рік. Син засновника Поль-Луї переймає бізнес від батька і в 1920 відкриває дочірню компанію, розташовану в місті Ла-Шо-де-Фон, яка через деякий час і стає штаб-квартирою Chopard.
- 1937 рік. Бренд відкриває офіс у Женеві й отримує знак сертифікації «Geneva Seal», що офіційно підтверджує люксовий статус бренду й гарантію найвищої якості продукції.
- 1963 рік. Підприємець-ювелір Карл Шойфеле вирішує купити бренд Chopard, зберігши класичну назву. З цього часу він починає належати родині Scheufele.
- З 1980-х років компанією починають керувати нові покоління перших власників і президентів бренду: Карл-Фрідріх і Каролін Шойфеле, і вже 1983 року в Гонконзі Chopard відкриває свою мережу бутиків із товарами люкс-сегмента.
- Кінець 1990 років. Бренд додає до свого Chopard каталогу сонцезахисні та оптичні моделі окулярів, а в 1999 укладає співпрацю з італійською компанією преміальної оптики De Rigo Vision.
- 2000 рік. Вихід у світ першої колекції окулярів. Ця лінійка стала поєднанням ручної роботи з унікальними матеріалами та неперевершеним дизайном ювелірного стилю, що й сприяло подальшому розвитку напряму сонцезахисних окулярів.
- У 2012 році було додано колекції з платини, золота 23 карати та додаванням діамантів. Ці матеріали підкреслили елегантність і статус бренду.
- 2015 рік — випускається спортивна колекція під назвою Classic Racing, спільно з партнером — перегонами Mille Miglia.
- У 2020, на честь двадцятого ювілею, нова колекція Chopard представила оновлення асортименту з відповідних йому матеріалів преміальної якості, а також інноваційних технологій виробництва.
Де в Україні можна купити оригінальні окуляри Chopard?
Якщо Ви шукаєте окуляри Chopard Інтернет-магазин Domino завжди до Ваших послуг. У нас представлений широкий асортимент окулярів бренду з різними оправами та формами лінз, а саме:
- Класика: акуратний і стриманий дизайн, універсальна форма, підходить для повсякденного носіння.
- Сучасність: поєднання традиційної якості з трендовими елементами дизайну.
- Спортивний стиль: яскраві моделі, які цінуються фанатами активного способу життя.
Всі моделі бренду володіють сучасними технологіями: захист від UV-променів, високий рівень функціональності, ручне виробництво. Chopard — ціна оригінал окулярів варіюється від 780$ до 1500$.
Купуючи сонцезахисні окуляри в Domino, Ви отримуєте якісний сервіс, швидку доставку по Україні та 100% оригінал продукцію. Хочете приміряти моделі Chopard в Києві або купити продукцію Chopard в Одесі? Відвідайте наші бутики і переконайтеся в якості бренду наживо!