JavaScript seems to be disabled in your browser. For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser.
Приміряти та придбати товари бренду можна у наших бутіках
Жінкам
Domino Mandarin
Пн.-Нд.: 10:00-20:00
Domino Manufactura
Пн.-Нд.: 10:00-20:00
Чоловікам
Domino Mandarin
Пн.-Нд.: 10:00-20:00
Domino Manufactura
Пн.-Нд.: 10:00-20:00
Domino VIP
Пн.-Нд.: 10:00-20:00
Записатись на примірку
Наш консультант передзвонить Вам та уточнить зручну локацію, дату та час примірки
Записатись на примірку
Купити в 1 клік
Наш консультант передзвонить Вам та уточнить деталі
Купити в 1 клік
Бренд Cartier - це втілення елегантності та інновацій, що стало символом вишуканості та сміливості у світі ювелірного мистецтва. Історія почалася в 1847 році, коли Луї-Франсуа Картьє, учень паризького ювеліра Адольфа Пікара, придбав його майстерню та заснував Будинок Cartier. Це прізвище незабаром набуло світової слави, а вироби — статусу іконічних. Cartier завжди прагнув нових рішень, і завдяки сміливим експериментам з платиною, складним для обробки металом, будинок створив прикраси, що підкреслюють блиск діамантів, роблячи їх візуально невагомими і практично «плаваючими».
Однією з найвідоміших творінь є кільце «Trinity», розроблене 1924 року. Три кільця, що переплітаються без початку і кінця, символізують любов, дружбу і вірність, стали знаковими для бренду. Популярність цього кільця поширилася на весь світ і надихнула створення цілої колекції «Trinity». Цей стиль підкорив знаменитостей – його носили такі легенди, як принцеса Діана та Ніколь Кідман.
Дизайнер Cartier Альдо Чіпулло також додав бренду знакові вироби, створивши культові мінімалістичні прикраси. Одним з таких стала колекція Juste un Clou, що дебютувала в 1971 році. Натхнена простою формою цвяха, ця колекція символізує зухвалий стиль та мінімалізм. Пізніше лінійка Juste un Clou розширилася: з'явилися сережки, кільця і запонки, закріпивши за Cartier репутацію новатора.
Cartier продовжує дивувати сучасників, залишаючись вірним класиці та експериментуючи з формами.